вівторок, 8 лютого 2022 р.

Дистанційне навчання. Вівторок, 8 лютого

 УКРАЇНСЬКА МОВА

Діагностувальна робота. «Пригадую числівники», « Досліджую займенники» .  

ВИКОНАТИ   РОБОТУ В ЗОШИТІ.

1. Займенник – це:
А) частина мови, що вказує на предмет але не називає його;
Б) частина мови, яка називає предмет;       В) службове слово.
2. Що таке числівник?
А) частина мови;       Б) частина слова;       В) цифра.
3. У якому рядку записані тільки займенники:
А) один, я, він, ви, вона, дерево;
б) я, ти, вона, воно, ми. Ви, вони;      В) він, птах, шість, п»ятий.
4. Займенники з прийменниками пишуться:
А) окремо;        Б) разом;       В) разом або окремо.
5. До 1-ої особи належать займенники:
А) ти, ви, вас;      Б) я, ми, мене, нас;    В) він, вона, воно, вони.
6. Утворіть і запишіть словосполучення словами:
 9 (зошит), о 16 (година),  5 (брат), 18 (сестра), до (100) кілограмів.
7. Запишіть приклади словами, вживаючи прийменники від, до.  70+30=100  ,  80-20=60
8. Випишіть займенники. Познач їх особу і число.
Ми вивчаємо українську мову.  Скажи, мені , хто твій друг, і я скажу, хто ти.  Він плаче, а вони сміються. 
 9. Спиши словосполучення, поставивши займенники у відповідній  формі. Познач їх відмінок.
Скажи ( вона). Допоможи( я). Підійди до ( вони) . Дякую ( ви).Побачив на (ти).
10.  Знайди помилки у реченні. Спиши речення і виправ їх.
Ми знайомі знею дуже давно. На йому була модна куртка. Автомобіль проїхав за годину  близько дев’яносто  кілометрів. Січень має  тридьцять один день, лютий- двадьцять вісім.



МАТЕМАТИКА

ДОСЛІДЖУЄМО ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМИХ ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ. 


С.31,№3( БЕЗ ПЕРЕВІРКИ).

С.32,№6.

  Задача 6


ПЛАН РОЗВ'ЯЗАННЯ  ЗАДАЧІ 
1)□:□=□(Л)-
2)□:□=□(Л)- 
3) □+□=□(Л)-
4)□:□=□(ГОД)
ВІДПОВІДЬ:

 ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 

ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ  ЛЕСІ УКРАЇНКИ. СТАН ПРИРОДИ  І НАСТРІЙ ЛЮДИНИ  В ПОЕЗІЇ Л. УКРАЇНКИ.

Л.УКРАЇНКА ,,ДАВНЯ ВЕСНА."

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО  ЗАВДАННЯ: ПРОЙТИ ТЕСТУВАННЯ. 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1189341

С.104-105, ВИРАЗНО ЧИТАТИ,  ВІДПОВІДАТИ НА ЗАПИТАННЯ.

 



Немає коментарів:

Дописати коментар